ekonomimiz şaha kalkıyor diyelim kısacası
Zaten dövizle ilgili birçok düzenleme yapıldı ve döviz kullanımına kısıtlama getirildi. Hatta geçen ekşide bir başlık vardı dolarla borç veren alacağını TL olarak tahsil edebilecek gibi bir şeyler anlatılıyordu.