Zaten dövizle ilgili birçok düzenleme yapıldı ve döviz kullanımına kısıtlama getirildi. Hatta geçen ekşide bir başlık vardı dolarla borç veren alacağını TL olarak tahsil edebilecek gibi bir şeyler anlatılıyordu.