MertGULER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Sigortama bakmak için e-Devlet üzerinden giriş yaptım. 4B Borcu gözükmekte.

Bunun sebebi iş yerinden mi kaynaklanmaktadır. Yoksa şahıs şirketinde genç girişimciliği gözükmemekte mi?
Ne kadar bir borç ki hocam ?