sorunlar yükler bitmez. Kendine güvenini getirip savaşmalısın her insan 1 kere ezilmiştir ve sonra ezen tarafa geçmiştir. Kendime güvenmelisin çoğu firma asgari ücret veriyor çok rahat od bulabilirsin. Tabii bir sürü yeni şartın varsa is bulman zorlaşacaktır. Herkes ailesi yüzünden yaşıyor. Hayattan keyif almak icin neden arama sorunlarınla het şeyle mutlu olmalısın. Belki daha tam olgunlaşmadım ama bu sorunlar çoğu kişiden var. Savaşmayı öğrenmelisiniz.