Kankam sorunun olduğunu düşünüyorsun ama hayat adil değil senle ilgisi olan şekilde veya kontrolünde gelişmiyor bir çok olay. bende çok zorbalık gördüm anlıyorum seni.
Kendini ezdirme ve gözünü karat ilaçlarıda bırak youtube da psikolog izzet güllü var onun takıntı serisini izle.
Devamlı ŞU TELKİNİ YAP
TELKİN
"iyi kötü düşünce diye birşey yoktur içeriği ne olursa olsun düşünce sadece bir düşüncedir."
"aklıma gelen düşüncelerden korkmuyorum kaçmıyorum savaşmıyorum kurtulmaya çalışmıyorum öyle yada böyle ilgilenmiyorum"
Bunu sürekli sürekli hergün tekrrar et bıkmadan usanmadan istemesende bir süre sonra umursamaz olucaksın.
3 AY TEKRAR ET..
SIRF DOKTOR DEDİ DİYE...
asla bırakma olmuyor deme beni dinle tekrar etmeye devam et