mac için sadece yanlış hatırlamıyorsam corel 11 versiyonu mevcut. daha sonra mac için uyumlu hazırlanmadı.
mac'e ilave windows kurarak coreli kullanabilirsiniz. Yıllar önce bu şekilde çalışıyordum.