Aynı sorun bende de var, şifreyi bilmeme rağmen dün telefonu mu değiştim.. Sattığım cihaz ile bildirim ile giriş yapıyordum.. Çoğu zaman 2 adımlı SMS ile giriyorum.. 2 tane numaram kayıtlı (2side Türk Telekom biri bimcell o da turk Telekom altyapısına ait) 2 hatta doğrulama ile giriş SMS bekliyorum, gelmiyor.

Eposta ile sıfırlama yapıyorum diğer epostam ekli ona doğrulama kodu geliyor sonrasında, SMS yerine atıyor yine.. Bi türlü sıfırlama veya 2adımlı kodu alamadım..

Hesabın ihlal yaptığın düşünüp Google supportan mesaj attım..




Birtane hattımı bugün turkcelle taşıdım 48 saatte maksimum geçer.. Umarım operatördendir..