jooly tura baktım şimdi almanya polonya dahil tur var.vizeleri inceledim. emekliye ayrı,öğrenciye ayrı, çalışmayana ayrı şatrtları var ama hepsini şirket alıyor sanırım. tek başına uğraştırıcı olur biraz.
Bende ondan bahsediyordum. Daha önce giden varmıdır acaba