Ben de geçenlerde instagram 13 yaş sorunu yaşayanların konularına tek tek mesaj yazdım sonra bir arkadaş ihtiyacı var sandım tüm detaylarıyla anlattım, gitti bir başkasının konusuna ücreti karşılığında hesabınızı açarım mı öyle bir şey yazmış güzelce mesaj karşılığını verip engelledim. İnsanın bir şey paylaşası gelmiyor çıkarcılar yüzünden. Ama işte yardımlaşmak gerçekten çok güzel.
bu garip bi döngü.
insan, insanı çekiyor demek.
doğru insanı bulmak belki.
bilmiyorum.