Yardım edelim diyoruz en azından öyle umuyoruz ama yaptığımız yardımları bile çıkarları için kötüye kullananlar olunca artık yapmak da saçma kalıyor. Bir nevi iyimseriz ama kötümsere doğru evriliyoruz. Ne kadar yazık.