ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelerden gerçekten saflık vardı her konuda yardım etme duygusunu severdi insanlar, ancak devir artık öyle bir oldu ki insanlar değişti herşey paraya dayalı ve insanlar malesef paracı oldu ( çok az iyi kalpli insanlar kaldı onlara buradan selam olsun ) brakın yardım etmeyi birine iş yaptırdım eksik yapmadığı yerleri ilettim ayrı ücret istedi gelinen hal bu.

konunuzu tesadüfen gördüm görselle anlatım yapan arkadaş nokta atışı hatalarınızı hemen görmüş
sizin gibi insanları görünce gerçekten flashback yaşıyorum.
bir nefes çekiyorum. sanki o yılların masum kokusu.
yaşıyor olmamız bile mucize (: