EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netinternet tabii ki de, burdan @Ni-Osman; ‘a da selam gönderelim
hocam netinternet veri kaybı olmasın diye raid diskleri kullanıyormuş herkes netinternet dediğine göre bende netinternetliyim