Ali6633liali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Admin; R10 Cumhurbaşkanı olarak sayın değerli admini konuya davet ediyorum. Sayım cumhurbaşkanımız en kısa sürede çözer olayı.
Böyle giderse elektrik faturamı ödemeyeceğim zaten