İşletmeniz Görünmeye devam edecek hocam sadece uygulamayı yayından kaldıriyorlar. Yani "Benim işletmem" uygulamasını kullanmak yerine Google mapsi açıp ordan işlem yapacaksınız.
Aa anladim. Zaten sirf guncel kalsin diye ayds bi açıp 1 cumle bisi ekleyip kapatıyordm. Ama cideen actigim gunden beti beni ihya etmisti. Kapanmasın da. Uygulamasi cok onemli degil