GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden şikayet konularına yazmak için etiketlenmek gerekmiyordu.

Not almak ne ola, tribün kurardık 😂
Sorma. O yüzden çok gecici ban yedik. Haksızın karşısında susan dilsiz şeytandır diyerekten saldırıyorduk