Konu
Bunu siz de yapıyor musunuz?
23-04-2022, 19:44:57
#4
GÖKTUĞ
Eskiden şikayet konularına yazmak için etiketlenmek gerekmiyordu.
Not almak ne ola, tribün kurardık 😂