orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlginç bir konu olmuş hocam, ben de alırım 😅
Selamlar hocam, bol işler Orhan Şengün
Apple Watch konularınızı görüyoruz her gün
Ölücülerle uğraşma, onlar yazsın sen gül
Sahi size R10+ vermiş miydim ben dün?