İett'nin bilet fiyatlarına %40 zam yapmasına tüm varlığıyla ve bedeniyle laf edenler buna da birkaç şey söyler mi acaba? Hükümet insanların kutsal mekanlara gitmesine ve dinini yaşamasına zorluk çıkarıyor mu diyelim biz de? Gelip diyanete de ingiliz uşağı diyecekler mi çok merak ediyorum. %40'a bu kadar köpüren % 150'ye ne gibi hakaretler edecekler izlemedeyim. Yoksa her zamanki gibi kokuşmuş tavırları sergileyip buna sessiz mi kalacaklar (: