bütçe var ancak o kadar para vermek zoruma gidiyor açıkcası
yurtdisi alirsam bu cihaza kayıt felan yaptırmaya gerek varmı ? öyle birşey duymuştum 1600tl ye felan turkiye kaydı yaptırılıyor sanırım
Evet çok fazla maalesef. Yurtdışı öneririm.
Gün geçtikçe teknoloji gelişiyor adamlar iCloud kırıyor imei mi aramıyor iPhone ? Atan var. Yurtdışı alın imei kapanınca yenileyin