Cihazlar sıkıntısız sayılır ama kutu işi sıkıntı. Çok nadir kutulu geliyor.
bana kalırsa bütçeniz varsa yurtiçi
Ha yok gerek yok bütçem kısıtlı ise yurtdışı
Şahsen ben yurtdışı kullanıyorum hiç bir sorunu yok.
bütçe var ancak o kadar para vermek zoruma gidiyor açıkcası
yurtdisi alirsam bu cihaza kayıt felan yaptırmaya gerek varmı ? öyle birşey duymuştum 1600tl ye felan turkiye kaydı yaptırılıyor sanırım