Merhaba arkadaşlar. Biraz karışık gelebilir ama anlatmaya çalışıyorum:ilk önce bir uygulamayı indiriyoruz. İndirip bir el oynadıktan sonra kaldırılan uygulamayı tekrar indirdiğimizde site bunu algılıyor. Çerezleri silmeme rağmen bir şey değişmedi. Telefonda klasör kalıyor olabilir mi?