arkadaşın hesabı ile
satıcısı hepsiburada olan ve
ürün üzerinde Hemen Al Sonra Öde yazan ürünlerden 5000 TL'lik alışveriş yapıyosunuz arkadaş bu parayı 1-2-3-4 ay sonra ödüyor, 1 ay sonra öderse 45 TL işlem ücreti çıkıyor arkadaş onu kendisi ödüyor.
5045-4000= 1045 TL zarar ile kapatıyor bu işi.
acil nakit ihtiyacını karşılamış oluyor.
Siz ise 5000 TL'lik bi ürünü 4000e almış oluyorsunuz.
(bilmeyenler için bilgilendirme mesajıdır)
sizce mantıklı mı ? 5k için 1k zarar etmeye ? bankadan kredi çekse bu kadar faiz ödemez. böyle alışverişleri hep riskli bulmuşumdur. başkasının hesabı çalıntı kredi kartından bir kere ağzım yandı bende hep uzak durmaya çalışıyorum.