arkadaşın hesabı ile satıcısı hepsiburada olan ve ürün üzerinde Hemen Al Sonra Öde yazan ürünlerden 5000 TL'lik alışveriş yapıyosunuz arkadaş bu parayı 1-2-3-4 ay sonra ödüyor, 1 ay sonra öderse 45 TL işlem ücreti çıkıyor arkadaş onu kendisi ödüyor.

5045-4000= 1045 TL zarar ile kapatıyor bu işi. acil nakit ihtiyacını karşılamış oluyor.

Siz ise 5000 TL'lik bi ürünü 4000e almış oluyorsunuz.

(bilmeyenler için bilgilendirme mesajıdır)