Hocam forumdan birisinden almıştım bir iki hafta sonra kapattı gitti sonra gittim şirket açıp aldım şirket kapaşı şuan numara aktif o şekilde kullanıyorum en mantıklısı o sonrasında sıkıntılar çıkabilir
Teşekkürler hocalarım , en kötü dediğiniz gibi bir şirket kurulumu ile alacağım belki forumda güvenilir bir arkadaş vardır referansı bol diye bakmıştım. Teşekkürler