Merhaba arkadaşlar.
Hesabım üzerinde tanımadığım biri kullanıcılar ve izinler de sahip hakkına sahip, ve kaldıramıyorum çünkü doğrulanmış kişi. r10 da iş yaparken yıllar önce birine vermiştim iş gereği yapmış işte, 3 yıldır da adam kim bilmiyorum bile sorun olur mu kaldırsam mı? gerçi birşey yok ta yıllardır öyle kaldı
Ama nasıl kalkacağını bilmiyorum, çünkü htlm dosyası ile doğrulamış

baya zor gibi