Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazırı 500 olan bir sistemi kimse izleyip kodlayıp 500e satmaz. Satan varsa gelsin bana ayda 20 tane script kodlatırım.

PHP script kurmak zor bir şey değil. Scripti alıp r10 dan birisine kurdurabilirsiniz.
Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl bir scriptmiş demosu varmı
Pm atıyorum hocam