her yıl niyet ediyorum başvrumayı ihmal ediyorum birde yaşlanıyorum artık . 2000 den beri her sene katılıyorum sözde. belki daha erkenden beri

heyecsan yok bende tabii katılmadım ama green card olayı başlı başına heycan. şahsen KANADA yı seviyorum