@shentaweb; şimdi her sistemin yükleme modülü olduğu için negatif düşünce oluşuyor. Kişi siteye girip linki alıp kopyamaktansa, bulunduğu sitenin sistemine yüklüyor. Paylaşım için de o linki kullanıyor.
@enisyavuz; sürede sıkıntı yok da dosya tc bile eskisi kadar sık kullanılmıyor diye düşünüyorum.