Godoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar autotune sayesinde zengin oldu autotunesuz söyledikleri videolara bakın youtubedan kafayı yersiniz
vallahi öyle, bizim ne eksiğimiz var güzel bir grup çıksa her türlü yeriz piyasayı