Konu
Bu bilgisayar nasıl beyler bayanlar ?
22-04-2022, 01:26:09
#10
Videocuyum
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buna 30 vereceğine daha adamakıllı bir dizüstü sağlanır hocam, birçok mühendis bile Excalibur kullanıyorken MSI için 16 ram için 30K vermek pahalıya kaçıyor bence.
Excalibur vardi sattim hocam inan AutoCAD kullaniyorum kasıyordu yani hani