Kart ile ödemeye geldiğim zaman bilgilerimi doğru şekilde girdiğim halde başarısiz ödeme diyor nedeni ne olabilir? Bir de banka ile iletişime geçin diyor. Online alışverişe açık oysaki. Daha önce bu sorundan yaşayan var mı?