ben jako papağan besledim ama muhabbet kuşu beslemek daha zor. o kuş travma geçirmiş olabilir eski sahiplerinden dolayı belkide onları özlüyordur. qrdaşın bahsettiği yem olayını deneyin olmazsa son çare bir dişi bulun.