Yaşı geçtiyse artık eğitimi çok zor 4-5 yaşında olan bir kuşum var. Artık yaşlandığını hissediyoruz. İlk geldiğinde üstümden inmezdi odadan dışarı çıkmam mümkün olmuyordu. Şuan kafesinden çıkarmak mümkün değil. Ayrıca bir yaz havalar çok sıcak diye 1-2 ay balkona koymuştuk yabanileşebiliyorlar. Yavru kuş dışını eğitmek çok zor.
https://www.youtube.com/watch?v=Bv2LyDOmFwg
Bu abimiz sayesinden baya eğitmiştim yavru bir kuş edinirseniz tavsiye ederim.