2 aylık iken bende aldım eğitimini güzel bir şekilde verdim gel diyor geliyor kafesine uzatıyorum elimle giriyor içeri. Konuşmaları zaten ayrı birşey 30-35 kelime konusuyor. Tabi bu eğitim için çok zamanımı harcadım. Küçükken almanız lazım sonradan çok zor oluyor eğitim vs