içi fesat olanlar beğen butonuna çöksün 😂
(konu dışıdır)
Hiç beğenen olmamış kanka
Eğer yaşı geçti ise alışması çok güç hocam.
Ki anlattığınızdan anladığım baya yaşlı (kuşlar yaşlandıkça hareketleri azalır)
Ona yapacağınız en güzel iyilik eğer erkek ise yanına eş almanız olacaktır
Dişi kuş
Evet hocam , dişi kuş
Hocam kafesten tüm yemi alın. Ara ara elinizde yemle kafese elinizi sokun. Belki 1-2 gün gelmez ama 3. gün gelir. Baktınız o sizden de psikopat. Yanına bir eş alın, yavrularında şansınızı deneyin.
Hocam mümkün değil elimi kafese soksam parçalar yem mem hak getire bu parmağımı yemek olarak görür
Hocam bazı cinsler çok küçükten de sizde olsa mümkünatı yok alışmaz. Özellikle dişiyse en fazla sizin de dediğiniz gibi parmağınızı uzattığınızda ya da yakalayıp elinize koyduğunuzda 3 5 saniye durur ve kaçar. Yani sizin için de zor olmayacaksa alışmadıysanız erkek yavru kuşla değiştirmenizi tavsiye ederim.
Hocam bizim kuş almak gibi niyetimiz yoktu bi tanıdığımızın tanıdığı bakamamış verdi bize şimdi değiştirirsek
Yumurtadan beri kendimiz büyüttüğümüz kuş var, o da dediklerinizi yapıyor. İlk 3-4 ay öyle evcil bir kuştu ki istediğiniz her şekilde sevebiliyordunuz, hiç kaçmıyordu. Biraz büyüyünce ısırmaya, elde biraz durunca kaçmaya başladı. Şimdi ele falan geliyor ama biraz sevince hemen kaçıyor veya ısırıyor.
Muhabbet kuşları enterasan hayvanlar daha önceden de muhabbet kuşu baktım hep aynıydı , sultan papağanları çok cana yakınmış kuş almak istesem sultan papağanında şansımı denerim