Eğer o gagaladıkca sen elini çekiyorsan ! Kuş düşünüyor ben doğru yapıyorum gagalarsam beni rahat bırakıyorlar O gagalamaya başlayınca sen istifini hiç bozmayacaksın ki o o zaman anlamaya başlayacak bu gagalama işe yaramıyor diye.Senin kuş agrasif ve sen onu daha çok agrasifleştiriyorsun ışığı kapatıp yakalamaya çalışmak falan. O kuşa ilk önce mesafeli bi şekilde uzun bi zaman konuşmaya çalış yani ona güzel güzel seslen onun sevdigi şeylerden ver daha sonra.Bu böyle uzun bi zaman devam etsin, o kafesteyken yine konuşarak elini kafese sokup bişeylerle uğraş yemlikle falan yem tak arada gibi. Seni ellerini izlicek o çaktırmadan da olsa Bunları zamana yayarak yavaş yavaş elini ona yanaştırmaya başla biraz biraz her seferinde biraz daha tepkisini ölç..Bi zaman sonra tepkisi degişmeye başlıyacak.. Büyük kuşlarda alışma evresi biraz daha fazladır ama kesinlikle alışır sadece biraz daha uzun zamanda.. Bende 7 kuş var hepsiyle cok iyi anlaşıyorum bir biri elimin üzerine geliyor..2 kuşu aldıgımda büyükdü ısırıyordu şimdi iyi geçiniyoruz ısırmayı unuttular..