böyle bir saçmalık zaten anca bizim ülkemizde olur. bunca zaman o adamdan aidat niye tahsişlmedememişler adam mafyamı,çete üyesimi,terör mensubumuda korkmuşlar alamışlar. şimdi gelip senden alıyorlar. çok saçma bir durum kanunda böylebirşey varsada o kanuna yazıklar olsun