Merhaba,
Hayır siz kesinlikle bir ödeme yapmayın, tekrar aranırsanız eğer mahkeme yoluna başvurmalarını söyleyin eski döneme ait borç varsa eski tapu sahibi ile ilgili bir konudur. Sizin ödeme yapmanız gerekmez. Siz bir işletmeyi devralmış olsanız tüm borçu alacağı ile devralmış olursunuz fakat siz direkt mülkü satın alıyorsunuz bu konuda sizi ilgilendiren bir konu yok o kişi alabilirmiyim edası ile davranıyor mahkeme dahi başvursa birşey yapamayacaktır.
Eminmisiniz hocam banka hesabı yada mal varlıklarına tedbir konmasın
Tapu size geçti ben sizi tanırım diyor avukat. Eski sahibinin bir ilişkisi kalmadı , hukuken ona ulaşamayız diyor.