Merhaba,
Hayır siz kesinlikle bir ödeme yapmayın, tekrar aranırsanız eğer mahkeme yoluna başvurmalarını söyleyin eski döneme ait borç varsa eski tapu sahibi ile ilgili bir konudur. Sizin ödeme yapmanız gerekmez. Siz bir işletmeyi devralmış olsanız tüm borçu alacağı ile devralmış olursunuz fakat siz direkt mülkü satın alıyorsunuz bu konuda sizi ilgilendiren bir konu yok o kişi alabilirmiyim edası ile davranıyor mahkeme dahi başvursa birşey yapamayacaktır.