4 Ay kadar önce iş hanı içinde vakıfların yönettiği bir ofis almıştım , bugün aradılar aidat borcu varmış. Hemde en az 5-6 sene öncesinden birikmiş halde.

5-6 Sene önceki mülk sahibinin ve kiracısının aidat borcunu zamanında tahsil etmeyip benim o mülkü almamı beklemişler. Avukat ben anlamam ben tapu sahibini bilirim diyor

Şimdi hukuken ben bunu ödemek zorundaymışım Yapacak bir şey var mı acaba başına daha önce gelen oldu mu

Arkadaş şu ülkede düzgün yürüyen bir sistem var mı cidden. Bu tarz şeylere olabildiğince dikkat eden biri olarak böyle bir saçmalık bana'da denk geldi.