Benim 21 Martda banlanan hesapda eşiği geçmiş az bi alacağım vardı. Banlı hesap, ödemezler diye düşünüyordum. Az önce ödeme makbuzunu kesmişler. 🙂 Pazartesiye hesapda olur sanırım. 👍