msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun. demek kki gelirkenkendi kahvemizi çayımızı getirecez

Allah utandırmasın, bol kazanc versin hocam. ben cesaret edemiyorum edenlere imreniyorum.
hocam çok teşekkür ederim siz buyrun çay kahvesiz gelin biz ikram edelim inşallah sizlere daha güzelleri nasip olur ve tüm isteyenlere bizde girdik bir yola hayırlısı olur inşallah