suatbuyukboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereden aldınız hocam, herhangi bir şikayetiniz vs var mı uzun kullanımda?
kayseri içinden almıştım hocam tek şikayetim silikon uçları koptu sert plastik olan yerleri yapıştırıp hallettım güzelce kullanıyorum