cenuta'da 2 aydır sürekli olarak "552 Disk full - please upload later" hatası aldım,
hatta konuyla ilgili başlıkta açmıştım.
https://www.r10.net/sorum-var/318425...oad-later.html
daha önce Veridyen kullanıyordum fiyat pahalı geldiği için cenuta'ya geçiş yapmıştım 🤦*♂️ Veridyen öneririm