Myk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ns1.xyz.com --> ipadresi
ns2.xyz.com --> ipadresi

Şeklinde nameserver kayıtlarını domain paneline eklediniz dimi ?
Ekledim o şekilde. Fakat hala hata veriyor.