MErhabalar, abim elektrolüx markasının hem çamaşır hem kurutma birlikte olan makinesini kullanıyor baya da memnun isterseniz bi bakın. model olarak bilmiyorum ama ikisi bir arada.
İkisi bir arada kötü olur diyorlar ama araştıracağım, teşekkür ederim.
Öncelikle kolaylıklar dilerim çok karışık işler.
Çok detaya girerseniz kaybolur gidersiniz.
Bizde de öyle olmuştu.
Samsung önerebilirim.
Bir araştırın derim.
Derya deniz aklımız çok karıştı. Araştıracağım teşekkür ederim.
profilo,legal gibi markalardan uzak durun. ADANA da hiç çamaşır kurutma makinesi kullanmadık.yılın 300+ dan fazla günü güneş alan bir şehir.
en az a++ enerji tasarruflu olmasına dikkat edin. bizim a+++ üzerine %70 daha tasarruflu arçelik çamaşır makines 9 kilo memnunuz
https://www.arcelik.com.tr/camasir-m...B&gclsrc=aw.ds
Bu makine güzele benziyor araştıracağım teşekkür ederim.