hocam 2. kez kartı eklediğinizde sayfayı yenileyince provizyon uyarısı gidiyor mu
tekrar sormuyor, ama reklamı açarken tekrar kart istiyebiliyor aynı kartı giriyorum ekleniyor hertürlü aslında kilit bir nokta var facebookta o kısım aşılınca kart eklemekte sorun olmuyor gördüğüm kadarıyla