merhabalar bu ay ödeme alacak arkadaşlar içinde söyleyeim adsense sözleşme kabul etme gelmiş kabul etmesseniz kullanmaya devam edemiyeceksiniz valan diyor şimdi sözleşmeyi kabul ettim paranın yatmasında herhangi bir aksama olurmu bu ay sizce