Merhaba,
Sokak kenarlarında kaldırım otoparkı işleten tabiri caize ise halk deyimi ile değnekçilik yapan firmalar vardır hani vergisini ödediğimiz bizim milletimizin parası ile yapılan yolun kenarına arabayı park ettiğimiz zaman hemen yanımıza gelip park ücreti adı altında makbuz kesen firmalar var
Onların dahi parasını ödemediğiniz zaman belirli süre sonra icra mahkemesine sevk ediyorlar. Kaldı ki bu kişiler direk bir ürün kiraliyorlar size gerçek hizmet sunuyor. Bu sebep ile 15 TL birşey değil ödemenizde fayda var