Arkadaşlar sistemin böyle olma amacı riski azaltmaktır. Ne olursa olsun yüksek miktar olan ticaretlerde direk gönderim sağlamayın. Örnek; 100 bin tl rig kurdurmak istiyorsunuz ve parayı karşıya göndermeden çok zor bu işlem onun yerine biz size parçaların listesini çıkartıyoruz ve ucuza alabileceğiniz yerlerin linklerini gönderip kendi adınıza faturalı almanizi sağlıyoruz. Parçalar size ulaştıktan sonra kurulumu sağlıyoruz. Parçalarda sorun oluşması, ticaretin güvenli olması adına bu şekilde karar kılınmıştır hizmetimizde. O yüzden ödemeler kart başına tercih ediliyor. Pahalı kartlarda teferruatlar elbette konuşuluyor. Aynı zamanda bu süreç işlerken sizlerde öğreniyorsunuz. Biz rehber görevi görüyoruz. Ön bilgilendirme olarak bunu okumanızı istedim. Kafa karışıklığı gitmesi adına.
Edit : Konu Fiyatlandırmaları Güncellenmiştir.
